Trendyol, Uluslararası Olimpiyat Komitesi’nin (IOC) resmi “E-Ticaret Hizmetleri Partneri” olduğunu geçtiğimiz aralık ayında duyurmuştu. Böylece şirket, IOC’nin ilk Türk partneri olmuştu. Trendyol’un ürettiği Olimpiyat Koleksiyonu da bu partnerliğe ek olarak yapılan işbirliği kapsamında hazırlandı. Anadolu’da üretilen koleksiyon; t-shirt, polo yaka t-shirt, şort, elbise, sweatshirt, beyzbol şapkası, balıkçı şapkası, plaj havlusu ve bez çanta ürünlerinden oluşuyor. Ürünler Türkiye’de Trendyolmilla uygulaması üzerinden; Azerbaycan, Birleşik Arap Emirlikleri, Suudi Arabistan, Katar, Kuveyt, Bahreyn ve Umman’da ise Trendyol uygulaması üzerinden uluslararası satışa sunuldu. Sporseverler ayrıca Lozan’da bulunan Olimpiyat Müzesi’nden, IOC’nin resmi global satış platformu olan shop.olympics.com’dan, olimpiyat oyunlarının şehri Paris’te bulunan uluslararası olimpik megastoredan da koleksiyon ürünlerine erişebilecek. Olimpiyat Koleksiyonu, milli sporcuların rol aldığı bir reklam filmiyle tanıtılıyor. Paris 2024 Olimpiyat Oyunları’nda ülkemizi temsil edecek olan milli voleybolcu İlkin Aydın, milli tekvandocu Nafia Kuş ve milli jimnastikçi Ferhat Arıcan, reklam filminde oynuyorlar.
Related Posts
Remzi Özdemir Merkez Bankası’nın faiz kararını önceden bildi. Bir kere de yanıl be adam
Türkiye Cumhuriyeti Merkez Bankası faiz kararını açıkladı. Merkez Bankası politika faizini yüzde 50 seviyesinde sabit tuttu. Öte yandan Merkez Bankası geçen ay politika faizini 500 baz puan artırmıştı. REMZİ ÖZDEMİR SAATLER ÖNCESİNDEN BİLDİ Yeniçağ …
Bolat OECD Bakanlar Toplantısı temaslarını tamamladı
Ticaret Bakanı Ömer Bolat, Ekonomik İşbirliği ve Kalkınma Örgütü (OECD) Bakanlar Toplantısı’nın ardından AB Ticaretten Sorumlu Başkan Yardımcısı Valdis Dombrovskis ile görüştüklerini belirterek, “Görüşmemizde, AB ile Türkiye arasında bakanlar düzeyinde Yüksek Düzeyli Ticaret Diyaloğu toplantısının yapılmasına karar verdik.” ifadesini kullandı.
İhracat ikliminde iyileşme sürüyor
İstanbul Sanayi Odası (İSO) Türkiye İmalat Sektörü İhracat İklimi Endeksi, şubatta yüzde 51,1’e yükselerek ihracat pazarlarındaki talep koşullarında üst üste ikinci ay iyileşmeye işaret etti.